VEHHABILERIN SÜNNENİ TİRMİZİ TAHRİFİ…!

2890 – حدثنا محمد بن عبد الملك بن أبي الشوارب حدثنا يحيى بن عمرو بن مالك النكري عن أبيه عن أبي الجوزاء عن ابن عباس قال ضرب بعض أصحاب النبي صلى الله عليه وسلم خباءه على قبر وهو لا يحسب أنه قبر فإذا فيه إنسان يقرأ سورة تبارك الذي بيده الملك حتى ختمها فأتى النبي صلى الله عليه وسلم فقال يا رسول الله إني ضربت خبائي على قبر وأنا لا أحسب أنه قبر فإذا فيه إنسان يقرأ سورة تبارك الملك حتى ختمها فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم هي المانعة هي المنجية تنجيه من عذاب القبر قال أبو عيسى هذا حديث حسن غريب من هذا الوجه وفي الباب عن أبي هريرة

MuhəmmEd ibn Abdül Malik ibn Ebiş-Şevarib – Yahya ibn Amr ibn Malik en-Nukri – babasindan – Ebil Ceuze – İbn Abbas (r.a.)

Peygamberin (s) ashabından biri kabir olduğunu bilmediyi bir kabrin üzerinde çadırını kurmuşdu. Birden kabirdeki adamın Mülk suresini sona kadar okuduğunu duydu. Buna sebeble de o, Peygamberin (s) yanına gelerek: “Ey Allahın Resulu! Kabir olduğunu bilmediyim bir yerde çadır kurmuşdum. Birden orada uyuyan adamın Mülk suresini sonuna kadar okuduğunu duydum… Buna cevab olarak Resulallah (s) dedi: Bu sure kurtarici ve engelleyicidir, onu okuyani kabir azabindan korur.

İmam Tirmizi(r.a) diyor ki: bu hadis Hasendir. Bu konuda Ebu Hüreyreden(r.a) de hadis nakledilmişdir.

Aşağıda gördüyünüz ise vehhabi nəşriyyati olan “Dar es-Selam” neşriyyatında neşrolunmuş “Sünen Tirmizi” kitabının 227-ci sayfasidir.

Gördüyünüz gibi onlar hadisin tercümesini tahrif ederek (arap dilinde olan) “Birden orada uyuyan adamın Mülk suresini sonuna kadar okuduğunu duydum…” yerine (ingiliz diline tercümede) “Ben kabrde adam olduğunu anladım ve Mülk suresini sona kadar okudum.” olarak deyişdirmişlerdir.

peki bunu neden yapmişlardir?çünki hadis onlarin batil akidelerine güçlü bir darbe indirmektedir

Categories: Tahrif, Vehhabi Fitnesi | Tags: | Leave a comment

Post navigation

Leave a comment

Blog at WordPress.com.