Ehli sünnet alimlerinden birinin imam Hüseyin’in r.a kabrine teberrük etmesi..!

resimde gördüğünüz ehli sünnetin büyük alimlerinden ibni Cevzinin(İbn-i Cevzî’yi(r.a), İbn-i Teymiyye’nin talebesi olan İbn-i Kayyim el-Çevziyye ile karıştırmamalıdır)telif ettiği “el Muntazam” adlı kitabının 5-ci cildinin 346-347-ci sayfalarıdır. işaretlenmiş yerlerde şu ifadeler var:

Hasan b. Abdan Seyfari şöyle diyor: Cafer el Halilden duydum, şöyle dedi: “vücudumda büyük bir yara vardı. vücudumun yaralı kısmını Hüseyinin kabrinin toprağına sürdüm ve uyudum. uykudan kalktığımda vücudumdaki yaraların yok olduğunu gördüm. bunun üzerine Hüseyinin kabrini (tekrar) ziyaret ettim ve kabrin yakınında uykuya daldım. uykuda kabrin yarıldığını ve Hüseyinin kabirden çıktığını gördüm. kendisine “nereye gidiyorsun ey Rasulullahın s.a.a evladı?” diye sordum. dedi ki: “Onların (nasibilerin) yüzünden gidiyorum”

aynı olayı ibni Nedim de Halebin taihi hakkında yazdığı “Buğyetut Talib” adlı kitabının 6-cı cildinin 2657-ci sayfasında zikr etmiştir: ibni Nedim, “Buğyetut Talib”, 6/2657

Photo: Ehli sünnet alimlerinden birinin imam Hüseyin'in r.a kabrine teberrük etmesi..!</p>
<p>resimde gördüğünüz ehli sünnetin büyük alimlerinden ibni Cevzinin(İbn-i Cevzî'yi(r.a), İbn-i Teymiyye'nin talebesi olan İbn-i Kayyim el-Çevziyye ile karıştırmamalıdır)telif ettiği “el Muntazam” adlı kitabının 5-ci cildinin 346-347-ci sayfalarıdır. işaretlenmiş yerlerde şu ifadeler var:</p>
<p>Hasan b. Abdan Seyfari şöyle diyor: Cafer el Halilden duydum, şöyle dedi: “vücudumda büyük bir yara vardı. vücudumun yaralı kısmını Hüseyinin kabrinin toprağına sürdüm ve uyudum. uykudan kalktığımda vücudumdaki yaraların yok olduğunu gördüm. bunun üzerine Hüseyinin kabrini (tekrar) ziyaret ettim ve kabrin yakınında uykuya daldım. uykuda kabrin yarıldığını ve Hüseyinin kabirden çıktığını gördüm. kendisine “nereye gidiyorsun ey Rasulullahın s.a.a evladı?” diye sordum. dedi ki: “Onların (nasibilerin) yüzünden gidiyorum”</p>
<p>aynı olayı ibni Nedim de Halebin taihi hakkında yazdığı “Buğyetut Talib” adlı kitabının 6-cı cildinin 2657-ci sayfasında zikr etmiştir: ibni Nedim, “Buğyetut Talib”, 6/2657

1

Categories: tevessul-teberruk-istigase | Leave a comment

Post navigation

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

