VEHHABİ ŞEYH SALİH EL FAUZANİN YALANİ…!

Değerli kardeşlerim,Vehhabi akidesinin çirkin yüzünü belgeleriyle birlikte deşifre etmeye devam ediyoruz.Gördüğünüz resim(solda) Salih El Fauzanin “Muhaziratun fil-akide ved-da’va” ismli kitabinin 4-cü cildinin 253-cü sayfasidir.Bu Sayfada El Fauzan İmam Tirmizye iftira atarak diyor ki, İmam Tirmzi “Sünnen”inde şöyle söylemiştir “Peygamber(s.a.s) buyurdu ki:” Size hukuku ağır iki büyük emanet bırakıyorum. Biri azîz ve celîl olan Allah’ın kitabıdır. Diğeri de Sünnetimdir”.Halbuki bu İbni Fauzanin açik yalanidir.İmam Tirmizide “Sünnetim” değil “Ehli Beytim” olarak geçiyor.İşte İmam Tirmizinin “Sünnen”ideki hadis(sağdaki resim):

“Şüphesiz ahirete çağrılıp gitmem yakındır. Size hukuku ağır iki büyük emanet bırakıyorum. Biri azîz ve celîl olan Allah’ın kitabıdır. Diğeri de gözümün nuru kimselerdir. Allah’ın kitabı Kur’an, semadan yeryüzüne uzatılmış bir nurlu iptir. Gözümün nuru olan kimseler ise Ehl-i Beytim’dir. Her şeyi bilen Rabbim bana bildirdi ki Kur’anla Ehl-i Beytimahirette Havz-ı Kevserin başında bana gelene kadar bir birinden ayrılmayacaktır. Öyleyse sizler, size emanet ettiğim bu iki şeye benden sonra nasıl davrandığınıza iyi bakınız.”
(Hadis No:3788)

Categories: Tahrif, Vehhabi Fitnesi | Leave a comment

Post navigation

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.